Jeres tilmeldingsløsning bliver naturligvis lavet i et responsivt design. Det betyder, at du kan tilgå, til- og afmelde et arrangement uanset om du sidder på en desktop, tablet eller telefon.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteNår en bruger har tilmeldt sig et arrangement med sit unikke login, har han eller hun til hver en tid inden for tilmeldingsfristen mulighed for at rette sin tilmelding eller afmelde sig arrangementet.
Tilmeldingen, rettelse af tilmelding og afmelding sker "live", hvilket vil sige, at eventuelle ændringer registreres hos arrangørerne med det samme.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteSkulle du være så uheldig at glemme dit kodord, behøver du ikke indblande arrangørerne af eventet. Du kan nemlig nemt få oplyst dit kodeord igen via "glemt kodeord"-funktionen, der er en fundamental del af Siteworks Tilmeldingssystem.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteNår I afvikler et arrangement med et tilmeldingssystem fra Siteworks, skal I tage stilling til, om arrangementet skal være åbent eller lukket.
Er arrangementet "lukket" dvs., at det kræver en invitation for at få lov at deltage, er der flere måder hvorpå, vi kan sikre, at uvedkommende ikke kan tilmelde sig eventet.
E-mail validering
Én måde at beskytte adgangen til arrangementet på er at vha. e-mail validering. E-mail validering bevirker først og fremmest, at deltagerne kun kan tilmelde sig én gang.
Men e-mail validering kan også konfigureres til at fortælle tilmeldingssystemet, at det kun skal godtage mailadresser, der harmonerer med virksomhedens arbejdsmail. Således kan det bestemmes, at det eksempelvis kun er muligt at tilmelde sig med et arrangement med en mailadresse, der slutter på "@virksomhedsnavn.dk".
IP-adresse validering
En anden måde at beskytte adgangen på, er ved at validere brugernes IP-adresser, når de tilmelder sig. På den måde kan man kun tilmelde sig jeres arrangment, hvis man gør det fra en IP-adresse, tilmeldingssystemet er konfigureret til at godtage.
Siteworks Tilmeldingssystem integrerer med de mest udbredte mailtjenester så som Outlook og Gmail.
Det er derfor muligt at udsende en mødeindkaldelse til det givne arrangment via tilmeldingssystemet, når en bruger tilmelder sig.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteDer er intet maks. på, hvor mange felter vi kan inkludere i jeres tilmeldingsløsning.
På denne måde imødekomme alle de relevante hensyn, I ønsker, allerede i tilmelingsfasen.
Det kan eksempelvis være om brugeren ønsker transport, er vegetar eller allergiker, har partner med osv.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteEfter ønske kan jeres løsning sende automatiserede mailkvitteringer, QR- og stregkoder, når en deltager har tilmeldt sig et arrangement.
Eksempelvis kan deltagerne modtage en QR- eller stregkode på sin telefon, der kan fungere som adgangsbillet på dagen, når deltageren ankommer til arrangementet.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteDet er med Siteworks Tilmeldingssystem muligt at inkludere en betalingsløsning, så deltagerne til et givent event/arrangement kan overstå betalingen i dét øjeblik, de tilmelder sig arrangementet.
Ligeledes er det muligt kun at inkludere en betalingsløsning for de deltagere, der eks. tilvælger transport eller mad til et givent event.
Betalingen foregår via et Wannafind betalingsmodul, der er en krypteret og sikker betalingsløsning.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteMed Siteworks Tilmeldingssystem kan du som arrangør imødekomme forskellige, mulige tilvalg allerede i tilmeldingsfasen.
Hvis du eksempelvis skal afvikle en konference, der har forskellige, overlappende workshops eller andet, kan du bede brugeren tilkendegive hvilke valg, han eller hun ønsker.
Er der et loft på, hvor mange der kan deltage på et særligt spor/delarrangement eller andet, er det muligt at komme på venteliste. Læs mere om denne funktion under punktet "venteliste".
Se Light DEMO site Se Basic DEMO siteNår I vælger et tilmeldingssystem hos Siteworks, får I mere end en digital tilmeldingsblanket.
Det er nemlig bl.a. muligt at udsende automatiserede eller manuelle mails til de inviterede via jeres løsning. Således er det eks. muligt at sende reminder- og infomails til deltagere op mod tilmeldingsfristen.
Beder I brugerne om at angive et mobiltelefonnummer i deres tilmeldingsforløb, kan I via systemet ligeledes sende SMS'er før, under og efter jeres arrangement.
Se Light DEMO site Se Basic DEMO site